Deprecated: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters in /var/customers/webs/protectmed/radioring.ro/wp-content/themes/soledad/functions.php on line 165 Deprecated: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters in /var/customers/webs/protectmed/radioring.ro/wp-content/themes/soledad/functions.php on line 165

Două persoane au suferit arsuri în urma unui incendiu

de: Ring Radio
0 Comentarii

O cabană de pe strada Orzului din municipiul Sibiu a ars în noaptea de duminică spre luni. Pompierii sibieni au intervenit cu două autospeciale de stingere cu apă și spumă pentru izolarea și lichidarea incendiului, care a fost stins după aproximativ o oră. Două persoane care au suferit arsuri pe mâini au primit îngrijiri medicale și au refuzat transportul la spital. Potrivit Inspectoratului pentru Situații de Urgență Sibiu, cauza probabilă de izbucnire a incendiului a fost determinată de efectul termic produs accidental de jar și scântei.

Citește în continuare

Lasă un comentariu

Site-ul foloseste cookie pentru a va asigura o experienta de navigare cat mai placuta. Continuarea navigarii pe site presupune acceptarea Politicii de Confidentialitate si a Termenilor de Utilizare Accept Vezi detalii