Proiect de 2,1 milioane de lei pentru reducerea birocraţiei şi eficientizarea activităţii personalului din Primăria Mediaş

de: Ring Radio
0 Comentarii

Reducerea birocraţiei, eficientizarea activităţii personalului şi modalităţi de plată online a impozitelor şi taxelor locale sunt coordonatele principale ale unui proiect câştigat de Primăria Mediaş. Marți a avut loc la sediul Primăriei Municipiului Mediaș semnarea contractului „Sistem informatic integrat de tip Smart City“, din cadrul proiectului „Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative, reducerea birocrației și îmbunătățirea organizării instituționale“. Proiectul este finanțat prin Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA) 13, iar valoarea totală a actualului contract este de peste 2,1 milioane de lei. Proiectul este o continuare firească a celui finanțat prin POCA 12 – „Resurse integrate pentru o dezvoltare locală sustenabilă“, iar soluția propusă se va integra cu cea deja implementată la nivelul Primăriei, fiind acum extinsă și aplicată în cadrul serviciilor conexe. Valoarea totală a celor două proiecte, finanțate prin POCA 12 și POCA 13, depășește 6 milioane de lei. Semnarea contractului a avut loc în prezența primarului Gheorghe Roman și a administratorului firmei câștigătoare. Obiectivul general al proiectului „Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative, reducerea birocrației și îmbunătățirea organizării instituționale“ constă în consolidarea capacității instituționale a Municipiului Mediaș de a asigura calitatea și accesul la serviciile publice oferite partajat de către primărie, prin simplificarea procedurilor administrației locale, reducerea birocrației pentru cetățeni și eficientizarea activității personalului de specialitate și a aleșilor locali. Soluția va acoperi funcționalitățile oferite în mod clasic de o activitate la ghișeu: informare, asistență sau formulare disponibile pentru servicii partajate, precum Urbanism, Poliție Locală, Asistență Socială, dar fără a se limita la acestea. Astfel, medieşenii vor putea obține online o serie de documente pentru care acum sunt nevoiți să se deplaseze la sediul uneia dintre instituții, vor putea transmite solicitări prin intermediul portalului online integrat cu site-ul Primăriei Mediaș și vor putea achita în mai multe modalități taxele și impozitele locale, cum ar fi prin intermediul a trei infochioşcuri care vor fi instalate. De asemenea, implementarea proiectului va oferi posibilitatea comunicării bi-direcționale cu alte instituții publice și private, în vederea transmiterii și recepționării directe de documente, în format electronic, aferente serviciilor partajate, folosind și semnătura digitală cu certificat calificat.

Citește în continuare

Lasă un comentariu

Site-ul foloseste cookie pentru a va asigura o experienta de navigare cat mai placuta. Continuarea navigarii pe site presupune acceptarea Politicii de Confidentialitate si a Termenilor de Utilizare Accept Vezi detalii