Deprecated: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters in /var/customers/webs/protectmed/radioring.ro/wp-content/themes/soledad/functions.php on line 165 Deprecated: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters in /var/customers/webs/protectmed/radioring.ro/wp-content/themes/soledad/functions.php on line 165

O femeie din Laslea a murit carbonizată într-un incendiu

de: Ring Radio
0 Comentarii

O femeie și-a pierdut viața, marţi, într-un incendiu izbucnit într-o casă din localitatea Laslea. În urma unui apel venit pe numărul de urgență 112, care anunța izbucnirea unui incendiu în localitatea Laslea, pompierii militari și membrii Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă Laslea au intervenit pentru localizarea și lichidarea incendiului. La fața locului au ajuns două autospeciale de stingere din cadrul Punctului de lucru Dumbrăveni, o autospecială de stingere și un echipaj SMURD din cadru Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Mureș, precum și un echipaj al Ambulanţei Mediaș. La sosirea pompierilor, membrii Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă Laslea acționau pentru localizarea incendiului, care se manifesta generalizat la bucătărie şi o cameră. Echipajele de pompieri au reuşit să stingă focul după câteva zeci de minute. În bucătăria casei a fost găsită o femeie de aproximativ 78 de ani, carbonizată. În urma incendiului au ars două încăperi ale casei, pe o suprafață de aproximativ 30 de metri pătraţi. Potrivit Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Sibiu, cauza probabilă de izbucnire a incendiului a fost determinată de efectul termic provocat de utilizarea unei substanțe combustibile pentru aprinderea focului în sobă.

Citește în continuare

Lasă un comentariu

Site-ul foloseste cookie pentru a va asigura o experienta de navigare cat mai placuta. Continuarea navigarii pe site presupune acceptarea Politicii de Confidentialitate si a Termenilor de Utilizare Accept Vezi detalii